ربات قبول کننده درخواست عضویت کانال و گروه تلگرام ؛ در تلگرام قابلیت جدیدی همانند درخواست فالو اینستا وجود دارد که مالک یا مالکان میتوانند آن را فعال کنند . این قابلیت باعث میشود که اعضا اول این که واقعی باشند و دوم این که قبل از این که مطالب را ببینند و سریع لفت دهند این فرایند به تاخیر بیفتد و اعضا ماندگاری بیشتری در کانال داشته باشند و مزایای دیگر….

وقتی تعداد این درخواست ها کم باشید کار سختی نیست قبول کردن این موارد اما حال فرض کنید که شما تبلیغات سنگینی انجام دادین و حجم درخواست به کانال شما بالا هستش ، اصلا کار راحتی نیست پذیرش این درخواست برای همین نیاز هستش که یک ربات پیشرفته به کمک شما بیاد و تمام درخواست هارو توی چند ثانیه برای شما تایید کنه و همه اعضا سریع وارد کانال یا گروه شما بشن .

اما ساختن یک ربات برای این کار اصلا کار راحتی نیستش نیاز به دانش برنامه نویسی بالا و هاست و سرور های خاص خودش رو داره که اصلا بصرفه نیست ، پس راه حلش خرید ربات قبول کننده درخواست عضویت کانال و گروه تلگرام از تیم لایت فالوور هستش تا به راحتی این کارو براتون انجام بده .

 

امکانات ربات قبول کننده درخواست عضویت کانال و گروه تلگرام

  • قبول درخواست عضویت تمام کاربران با انجام دستورات خاص
  • پنل مدیریتی
  • امنیت بالای ربات
  • بدون نیاز هاست و دامنه
  • بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  • نصب سریع و اسان توسط پشتیبانی ما
  • پشتیبانی یکساله ربات

 

قوانین خرید

  1. با خرید ربات شما بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و هاست و سرور ربات را اماده دریافت میکنید
  2. ربات به صورت یکساله میباشد
  3. پس از پرداخت پیش پرداخت یا قیمت کامل ربات بسته به نوع ربات 24 تا 72 ساعت نصب و راه اندازی ربات زمانبر خواهد بود .
  4. سورس ربات از قبل نوشته شده و هرگونه تغییر در ربات با پرداخت هزینه برنامه نویسی اضافه انجام خواهد شد .
  5. در صورتی که نیاز به خرید سورس ربات با پرداخت هزینه اضافه دارید (با داشتن سورس میتوانید به هر تعداد و هر زمانی که میخواهید ازین ربات بسازید)

نحوه خرید ربات

جهت خرید ربات اشتراک ویژه میتوانید از بخش ثبت سفارش انی یا خرید سفارشات اقدام کنید(کلیک کنید) و یا با شماره پشتیبانی ما به شماره 09380744590 و یا 09391391588 تماس بگیرید ربات را خریداری کنید .

پشتیبانی

جهت ارتباط با پشتیبانی ما و دریافت مشاوره و یا خرید این محصول میتوانید با شماره تماس 09380744590 تماس حاصل فرمایید ، همچنین میتوانید با ما از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با پشتیبانی از طریق تلگرام