اجاره ربات تبلیغات در تلگرام ؛ داشتن یک ربات تبلیغاتی ساده میتواند کمک بسیار بزرگی به مدیران گروه و کانال های تلگرامی در جهت معرفی خدمات و فروش محصولات خود باشد. اما ساخت ربات در تلگرام چه ساده و چه پیشرفته نیاز به دانش برنامه نویسی ، نیاز به سرور و از همه مهم تر تبلیغات و ارائه این ربات ها به اعضا و گروه های تلگرامی میباشد که اصلا کار ساده ای نیست.

اما تیم لایت فالوور در اینجا میخواد به شما روشی بهتر رو پیشنهاد بده که شما نه نیاز به دانش برنامه نویسی دارید نه نیاز به سرور و تبلیغات ، فقط باید تصمیم بگیرید و از طریق همین صفحه اقدام کنید تا در انتها از تیم لایت فالوور یک ربات تبلیغاتی بسیار پربازده را اجاره و به گروه ها و کانال های خودتون یک جانه تازه بدید.

 روش اجاره ربات تبلیغات در تلگرام به چه صورت هستش چه ربات هایی اجاره داده میشود؟

تیم لایت فالوور ربات های خدماتی بسیاری را در اختیار دارد که این ربات ها به دلیل رایگان بودن و البته تبلیغات بسیار بالا در گروه های بسیار زیادی در حال خدمت رسانی هستند و در عوض خدماتی که به صورت رایگان ارائه میشود مدیران این گروه ها میپذیرند که تبلیغاتی در گروه های انها از طریق ربات انجام شود . اجاره ربات تبلیغات در تلگرام

شما میتوانید هر یک از این ربات هارو که به نسبت تعداد گروه هایی که فعالیت میکنند با نرخ های مختلف از ما اجاره و دریافت کنید جهت اجاره این ربات ها با شماره های 09391391588 یا 09380744590 تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

مزایای ربات های تیم لایت فالوور

اما فایده این روش نسبت به سایر روش های دیگر از جمله خرید تبلیغات در کانال ها و یا خرید ربات های تبچی و… چیست ؟ شاید دیده باشید که در خیلی از گروه های تلگرام ربات های ضد لینک و یا عضویت اجباری و… حضور داشته و گاهی تبلیغاتی نیز انجامیدهند ، این روش در حال حاضر پر طرفدار ترین و بهترین روش استفاده از تبلیغات توسط ربات میباشد از جمله دلایلش هم میتوان به :

  • عدم حذف ربات از گروه هایی که توسط ربات ما مدیریت میشود به دلیل قبول کردن این نوع مبادله (رایگان بودن ربات در ازای تبلیغ در گروه)
  • حذف نشدن تبلیغات ارسال شده در گروه ها توسط ربات های ضد لینک به دلیل ادمین بودن ربات ( کاربر استفاده کننده باید ابتدا ربات را ادمین کند سپس استفاده کند)
  • عدم حذف شدن یا بن شدن ربات به طور کامل توسط تلگرام بر خلاف ربات های تبچی
  • عضویت اجباری در صورتی که کانال یا گروه داشته باشید و هدف از خرید فقط تبلیغات نباشد
  • سرعت بالای ربات در هر امار و ارقامی بر خلاف ربات های تبچی اجاره ربات تبلیغات در تلگرام
  • قیمت بسیار بصرفه تر نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر

ربات هایی که میتوانید از ما اجاره کنید

  1.  ربات عضو پلاس با بیش از 1700 گروه فعال (این ربات عضویت اجباری میباشد – رباتی که کاربران را مجبور میکند تا حتما دوستان خود را اضافه کنند تا بتوانند چت کنند)
  2. ربات خوش آمدگویی این ربات بیش از 1500 گروه فعال را دارا میباشد ( این ربات به اعضای جدید یک گروه خوش آمد میگوید و بسیار محبوب است)
  3. ربات سخنگو گروه با بیش از 3700 گروه فعال ( این ربات باعث سرگرمی اعضای گروه میباشد و بسیار محبوب مدیران گروه ها میباشد)
  4. ربات حذف پیام های ورود و خروج بیش از 650 گروه داراست ( این ربات پیام های ورود و خروج را حذف میکند و بسیار محبوب میباشد .
  5. ربات اهنگیار با بیش از 8000 عضو فعال مناسب برای عضو گیری کانال ها – برای تبلیغات مناسب نیست ( این ربات اهنگ های روز را ارائه میدهد به صورت رایگان ، اعضا جهت استفاده باید در کانال شما عضو شوند)
  6. ربات همیار با بیش از 40 هزار عضو فعال مناسب برای عضو گیری کانال ها – این ربات برای تبلیغات مناسب نیست ( این ربات یک جعبه ابزار همه کاره میباشد و خدماتی مانند ساعت ، تقویم ، اینستا دانلود ، پروکسی و… ارائه میدهد ، این ربات اعضا را قبل از استفاده مجبور به عضویت در کانال شما میکند.
اجاره ربات تبلیغات در تلگرام
اجاره ربات تبلیغات در تلگرام

پلن های ربات های ما

  1. 7روزه (فقط برای بار اول و قابل تمدید نیست)
  2. یک ماهه
  3. سه ماهه
  4. شش ماهه
  5. یکسال

ویدیو معرفی و اموزش کار با ربات

ارتباط با پشتیبانی و خرید

جهت ارتباط با پشتیبانی و خرید ربات ها میتوانید به ایدی تلگرام @nokpb پیام دهید و یا از طریق شماره های 09391391588 و یا 09380744590 تماس بگیرید و مشاوره لازم در جهت خرید را داشته باشید.

کانال تلگرام ما: https://t.me/litefollower 

ضمانت خرید شما

داشتن سابقه بالای تیم لایت فالوور در شبکه های اجتماعی به ویژه طراحی و ساخت انواع ربات های تلگرام خود باعث اطمینان خاطر خریدار محترم خواهد شد  همچنین ما به جهت اطمینان بیشتر کاربران پلن های کوتاه مدت با قیمت های کمتر قرار داده ایم که کاربران بتوانند جهت تست از پلن های پایه استفاده کنند.

خرید ممبر از سایت

 خرید انواع ممبر و فالوور به صورت سریع از سایت ما از طریق ورود به صفحه اصلی و خرید از طریق فرم خرید انی جهت ورود به صفحه خرید کلیک کنید