خرید ربات افزایش ممبر اجباری کانال تلگرام به روش هرمی ؛ همانطور که میدانید افزایش اعضای کانال و گروه تلگرام به روش واقعی کار راحتی نیست ، چرا که اکثر اعضایی که به روش خرید عضو انجام میشه غیرواقعی هستش و اگر هم واقعی باشه خیلی زود کانال رو ترک میکنن و هرچقدر که هزینه کردید از بین میره.

بهترین روش برای افزایش عضو واقعی کانال اینه که کاری کنیم اعضا با پای خودشون وارد کانال شما بشن اینطوری هم اعضا علاقه مند هستند و احتمال خروجشون کمتره هم مطالب و محصولات شمارو دنبال میکنن و اینطوری خرید میکنن نظراتشون رو میگن و کاملا کانال شمارو اکتیو میکنن.
اما حالا ممکنه بپرسید چطوری مگه همچین چیزی میشه ؟ جوابش بلس راه حل این کار دو روش هست روش اول اینه که تبلیغات قوی داشته باشید و اعضا رو وارد کانال خودتون کنید که این کار هزینه بسیار زیادی رو داره برای شما همچنین این روش نمیتونه راه حل دائمی باشه چون باید هر بار کلی هزینه برای تبلیغات بدید
اما راه حل دوم چیه ؟ راه حل دوم افزایش اعضا کانال به روش واقعی با ربات تلگرام هستش در ادامه همراه ما باشید تا بهتون بگیم این روش چطور کار میکنه .

 

خرید ربات افزایش ممبر اجباری کانال تلگرام به روش هرمی چی هستش ؟

شاید براتون اتفاق افتاده باشه که گاهی توی برخی کانال های پر عضو تخفیف هایی گذاشته میشه یا یه سری جاییزه و این چیزا رایگان داده میشه اما در عوض میخوان که رباتشون رو استارت بزنی و مراحلی که گفته دنبال کنی

این ربات ها در ابتدا از شما میخواد که عضو کانال یا کانال هایی که میخوان بشین ، در ادامه اینستاگرامشون رو دنبال کنی و در نهایت به شما میگن که باید لینک اختصاصی خودتون رو دریافت کنید و به مثلا تعدادی نفر دیگه معرفی کنی و اونا هم همین کارو انجام بدن تا شما زیر مجموعت به مقدار لازم برسه و جایزت رو دریافت کنی این روش ، روش هرمی افزایش عضو هستش که جدید ترین روش در بین تمام روش های قدیمیه.

نمایی از امکانات ربات

  1. عضویت در تمامی کانال های تلگرامی که براش ثبت کردید
  2. فقط شماره های ایرانی و واقعی میتوانن از ربات استفاده کنن (پس  نمیشه به روش فیک دورش زد)
  3. بخش پشتیبانی ربات جهت ارتباط اعضا با شما
  4. بخش برداشت موجودی – اگر به مقداری که تعیین کردید رسیده باشه میتونن برداشت کنن
  5. بخش مدیریت حرفه ای جهت تنظیم تمامی موارد ربات
  6. ثبت پیج اینستاگرام جهت دریافت عضو واقعی به صورت هرمی
  7. تعیین میزان زیر مجموعه مورد نیاز برای دریافت جوایز
  8. پنل مدیریت پیشرفته و حرفه ای
  9. امار گیر پیشرفته
  10. افزایش و کاهش امتیاز کاربران به صورت دستی و دریافت اطلاعات کاربر
  11. و کلی امکانات دیگه

تصاویری از بخش های کلی ربات

خرید ربات افزایش ممبر اجباری کانال تلگرام به روش هرمی
خرید ربات افزایش ممبر اجباری کانال تلگرام به روش هرمی

 

ربات تلگرام لایت فالوور
ربات تلگرام لایت فالوور

 

خرید ربات افزایش ممبر اجباری کانال تلگرام به روش هرمی
نمایی از دکمه های اصلی و بخش اجبار عضویت به کانال

نحوه خرید ربات افزایش ممبر اجباری کانال تلگرام به روش هرمی

خرید این محصول به ساده ترین روش ممکن هستش ، یعنی نه نیازی به دانش برنامه نویسی داره نه خرید سرور و…  فقط کافیه که شما با شماره پشتیبانی ما به شماره 09380744590 یا شماره 09391391588 تماس بگیرید و کانالی که براش این مورد رو میخواین بگید ، پشتیبان ما از شما پیش پرداخت دریافت میکنه و ربات رو برای شما بر روی توکن شما و  اماده میکنه پس از تکمیل نهایی و تست توسط شما قبل از تحویل کامل به شما مبلغ تعیین شده توسط پشتیبان رو شما واریز و ربات خودتون رو دریافت میکنید .

ضمانت خرید شما

داشتن سابقه بالای تیم لایت فالوور در شبکه های اجتماعی به ویژه طراحی و ساخت انواع ربات های تلگرام خود باعث اطمینان خاطر خریدار محترم خواهد شد همچنین ، صدور فاکتور خرید و تاکید بر پشتیبانی تیم و مشخص کردن میزان پشتیبانی  و مدت پشتیبانی باعث میشود که کاربر طبق فاکتور سایت بتواند از خرید و پشتیبانی ربات خود ضمانت داشته باشد .  همچنین در طراحی و فروش ربات های تلگرام در سایت لایت فالوور بدین صورت میباشد که شما میتوانید سورس ربات تلگرامی را نیز با پرداخت مبلغ کمی بیشتر دریافت کنید و خود این موضوع باعث میشود که شما هر زمان که نیاز داشتین ربات را بر روی هاست و سرور شخصی خودتون اجرا و مدیریت کنید که این موضوع باعث اطمینان خاطر دائمی شما از دارا بودن ربات میشود.

جهت مشاهده نمونه ربات هرمی کلیک کنید

نحوه خرید ربات

جهت خرید ربات اشتراک ویژه میتوانید از بخش ثبت سفارش انی یا خرید سفارشات اقدام کنید و یا با شماره پشتیبانی ما به شماره 09380744590 و یا 09391391588 تماس بگیرید ربات را خریداری کنید .

پشتیبانی

جهت ارتباط با پشتیبانی ما و دریافت مشاوره و یا خرید این محصول میتوانید با شماره تماس 09380744590 تماس حاصل فرمایید ، همچنین میتوانید با ما از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با پشتیبانی از طریق تلگرام