خرید ربات پیامرسان تلگرام ؛ داشتن یک ربات پیامرسان برای تمامی مدیران کانال ها مدیران سوشال مدیا و ارائه دهندگان سرویس ها و خدمات خاص به کاربران لازم و ضرروی میباشد. اما پیامرسان چی هستش که انقدر ضروریه ؟

خرید ربات پیامرسان تلگرام

پیامرسان یک ربات واسط بین شما و کاربران شما میباشد که از طریق اون میتونن پیام های خودشون رو برای شما ارسال کنن تا شما بدون این که از داشتن ایدی و پروفایلتون توسط کاربرا نگران باشید با اونا ارتباط داشته باشید. اما برای داشن این ربات نیاز به دانش برنامه نویسی خاصی نمیباشد و تمامی مراحت نصب و اجرا بر عهده تیم مجازی لایت فالوور میباشد. و شما با خیال راحت میتوانید ربات را یکساله ، دوساله ، و… از ما خریداری کنید .

امکانات ربات پیامرسان تلگرام

اما امکانات خاصی که این ربات داره تا اون رو ضروری میکنه نسبت به ارتباط مستقیم

  • کاربرا نمیتونن ایدی و اطلاعات مستقیم شمارو داشته باشند
  • کاربران ریپورت هم میتونن به شما از طریق این ربات پیام بدن
  • امکان مسدود سازی و رفع مسدودیت کاربران
  • حتی اگر فروارد هم بسته باشه میتونن با شما از طریق این ربات ارتباط بگیرین
  • افرودن بخش شماره کارت و پیگیری و اطلاعات در این ربات
  • داشتن دکمه ارتباط با پشتیبانی برای جلوگیری از اسپم توسط کاربران و ربات های مخرب
ربات پیامرسان تلگرام
ربات پیامرسان تلگرام

قوانین خرید

  1. با خرید ربات شما بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و هاست و سرور ربات را اماده دریافت میکنید
  2. ربات به صورت یکساله میباشد
  3. پس از پرداخت پیش پرداخت یا قیمت کامل ربات بسته به نوع ربات 24 تا 72 ساعت نصب و راه اندازی ربات زمانبر خواهد بود .
  4. سورس ربات از قبل نوشته شده و هرگونه تغییر در ربات با پرداخت هزینه برنامه نویسی اضافه انجام خواهد شد .
  5. در صورتی که نیاز به خرید سورس ربات با پرداخت هزینه اضافه دارید (با داشتن سورس میتوانید به هر تعداد و هر زمانی که میخواهید ازین ربات بسازید)

ضمانت خرید شما

داشتن سابقه بالای تیم لایت فالوور در شبکه های اجتماعی به ویژه طراحی و ساخت انواع ربات های تلگرام خود باعث اطمینان خاطر خریدار محترم خواهد شد همچنین ، صدور فاکتور خرید و تاکید بر پشتیبانی تیم و مشخص کردن میزان پشتیبانی  و مدت پشتیبانی باعث میشود که کاربر طبق فاکتور سایت بتواند از خرید و پشتیبانی ربات خود ضمانت داشته باشد .  همچنین در طراحی و فروش ربات های تلگرام در سایت لایت فالوور بدین صورت میباشد که شما میتوانید سورس ربات تلگرامی را نیز با پرداخت مبلغ کمی بیشتر دریافت کنید و خود این موضوع باعث میشود که شما هر زمان که نیاز داشتین ربات را بر روی هاست و سرور شخصی خودتون اجرا و مدیریت کنید که این موضوع باعث اطمینان خاطر دائمی شما از دارا بودن ربات میشود.

 

نحوه خرید ربات

جهت خرید ربات اشتراک ویژه میتوانید از بخش ثبت سفارش انی یا خرید سفارشات اقدام کنید(کلیک کنید) و یا با شماره پشتیبانی ما به شماره 09380744590 و یا 09391391588 تماس بگیرید ربات را خریداری کنید .

پشتیبانی

جهت ارتباط با پشتیبانی ما و دریافت مشاوره و یا خرید این محصول میتوانید با شماره تماس 09380744590 تماس حاصل فرمایید ، همچنین میتوانید با ما از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با پشتیبانی از طریق تلگرام