خرید ربات اشتراک ویژه کانال ؛ ربات اشتراک ویژه یک نوع رباته که کاربرا میتونن از طریق اون اشتراک پرداخت کنن و وارد کانال یا گروه ویژه شما بشن و پس از اتمام اشتراک ربات بهشون اخطار و سپس اخراجشون میکنه .  این نوع ربات برای برخی کانال های تلگرامی و یا گروه های ویژه تلگرامی بسیار کاربردی میباشد . اما ساخت همچین ربات هوشمندی نیازمند دانش برنامه نویسی خاصی هستش .

اما تیم لایت فالوور این ربات رو برای شما اماده کرده که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و حتی نیاز به پرداخت هزینه ماهانه سرور بتونید داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا ابتدا با امکانات این ربات سپس نحوه و روش خرید اشنا بشید .

خرید ربات اشتراک ویژه کانال تلگرامی چی هست ؟

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که دیده باشید برخی کانال ها و گروه های تلگرام بدون نیاز به دخالت شخص خاصی گروه ها و کانال هاشون رو به صورتی خاص اداره میکنن ، مثلا اعضا قبل از ورود باید اشتراک پرداخت کنن و بعد از پرداخت به صورت خودکار وارد اون کانال و گروه میشن بدون این که بتونن کسی رو اضافه کنن یا لینک دعوت به کسی بفرستن

تمامی اینا با ربات اشتراک ویژه کانال و گروه تلگرامی هستش ، که گروه و کانال شمارو ویژه  داره میکنه اما امکانات این ربات تنها به اینجا ختم نمیشه

امکانات ربات اشتراک ویژه کانال و گروه تلگرامی

  • قابلیت انتخاب و پرداخت اشتراک به تفکیک مدت زمانی و قیمت
  • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت انلاین زرینپال
  • پنل مدیریت ویژه و بسیار کاربردی برای مدیر ربات
  • پرداخت خودکار و دریافت خودکار لینک ورود
  • قابلیت تنظیم پیشرفته ربات به تنظیمات دلخواه
  • قابلیت ارسال لینک به کاربر به صورت دستی
  • هشدار اتمام اشتراک قبل از اتمام کامل اشتراک
  • حذف خودکار کاربرانی که اشتراک خودشون رو تمدید نکردن
  • افزودن و حذف گروه و کانال ویژه توسط خریدار بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  • دریافت امار لحظه ای ربات
خرید ربات اشتراک ویژه کانال
خرید ربات اشتراک ویژه کانال

قوانین خرید ربات اشتراک ویژه کانال

  1. خریدار ربات را به صورت یکساله با قابلیت تمدید مجدد دریافت میکند و هزینه پرداختی برای یکسال میباشد.
  2. همچنین پشتیبانی کامل تا زمان اتمام اشتراک را دریافت میکند این پشتیبانی شامل تغییر ادمین های ربات و توکن ربات دوبار در هر یکسال ، افلاینی و انلاینی ربات میباشد (تغییرات ربات و کد نویسی اضافه شامل هزینه میشود)
  3. ربات از قبل اماده شده است و هرگونه تغییرات اضافه شامل هزینه برنامه نویس میشود .
  4. خریدار میتواند با پرداخت هزینه اضافه سورس ربات را نیز دریافت کند ( با داشتن سورس میتوانید روی هاست یا سرور شخصی هز زمان لازم داشته باشید خودتون به هر تعداد ازین ربات راه اندازی کنید)
  5. در صورتی که خریدار از قبل هاست ربات داشته باشد هزینه ی هاست از هزینه پرداختی کم نمیشود .
  6. این ربات کاملا قانون و جهت نصب برای تمامی کانال ها و گروه های تلگرامی بجز کانال ها و گروه های غیر اخلاقی ضد دینی و ضد نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ عنوان در کانال ها و گروه های مذکور نصب نمیشود .

ضمانت خرید شما

داشتن سابقه بالای تیم لایت فالوور در شبکه های اجتماعی به ویژه طراحی و ساخت انواع ربات های تلگرام خود باعث اطمینان خاطر خریدار محترم خواهد شد همچنین ، صدور فاکتور خرید و تاکید بر پشتیبانی تیم و مشخص کردن میزان پشتیبانی  و مدت پشتیبانی باعث میشود که کاربر طبق فاکتور سایت بتواند از خرید و پشتیبانی ربات خود ضمانت داشته باشد .  همچنین در طراحی و فروش ربات های تلگرام در سایت لایت فالوور بدین صورت میباشد که شما میتوانید سورس ربات تلگرامی را نیز با پرداخت مبلغ کمی بیشتر دریافت کنید و خود این موضوع باعث میشود که شما هر زمان که نیاز داشتین ربات را بر روی هاست و سرور شخصی خودتون اجرا و مدیریت کنید که این موضوع باعث اطمینان خاطر دائمی شما از دارا بودن ربات میشود.

جهت مشاهده نمونه ربات هرمی کلیک کنید

نحوه خرید ربات

جهت خرید ربات اشتراک ویژه میتوانید از بخش ثبت سفارش انی یا خرید سفارشات اقدام کنید و یا با شماره پشتیبانی ما به شماره 09380744590 و یا 09391391588 تماس بگیرید ربات را خریداری کنید .

پشتیبانی

جهت ارتباط با پشتیبانی ما و دریافت مشاوره و یا خرید این محصول میتوانید با شماره تماس 09380744590 تماس حاصل فرمایید ، همچنین میتوانید با ما از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با پشتیبانی از طریق تلگرام